Lite sämre väder igen

Då var det soliga, fina vädret borta och det visar regn framöver. Dagen började med utv.samtal på Elsas dagis. Det gick jättebra:) När halva dagen hade gått körde jag och barnen en runda till lindex där det blev lite nytt till Elsa ( 3 st t-shirts, 1 par shorts, 1 linne och 1 klänning). Sedan har vi varit borta hos w ikväll och bland annat ätit pizza. Det var gott.

Förra veckan var vi med Elsas dagiskompis Noel och hans lillasyster och mamma hemma hos Agnes och tog lite kort. Elsa och noel tog kort tillsammans och det blev såå bra! Se bara hur gulliga de är. Är ngn intresserad av att ta kort hos Agnes är det bara att lämna en kommentar eller maila mig på [email protected] för prisuppgifter.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Jag är intresserad av prisuppgifter! :) Superfin bild!
Usch nu vill jag ha tillbaka solen o värmen!!! Kram

2013-05-21 @ 22:16:34
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Tina(Farmor)

Så söta de är...Elsa blir bara mer o mer lik sin far. Agnes är så duktig att ta poträtt...Kram

2013-05-22 @ 11:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0