Söndag

Oj, snart en hel vecka sedan jag skrev här. Lusten har inte funnits och tiden räcker inte alltid till. I torsdags åkte vi iaf till krilles brorsa i Kungsbacka och hälsade på. Barnens farmor var där på besök med, så vi ville passa på att hälsa på. Elsa var på dagis först så vi körde inte hemifrån förrän vid 13-tiden. Sålde förresten kombivagnen innan så nu har vi bara 2 vagnar kvar:) vi var framme vid 18-tiden så då blev det lite tacos och när klockan var 21 så slocknade både jag och barnen. Vi var trötta. Dagen efter gick vi till freeport (ett outlet) och jag handlade ett par skor till Elsa på Vincent, köpte en fleecejacka på polarn och pyret, hittade en tröja till mig på MQ och sedan lite småsaker på panduro hobby. Sedan fick jag ett ryck att vi skulle till Ullared eftersom det endast låg 1 h därifrån med bil. Elsa fick stanna i Kungsbacka med farmor och kusinerna medan Nova, Krille och jag åkte till Ullared och blev några tusenlappar fattigare. Igår körde vi hem iaf och idag har vi varit i kyrkan och hämtat Novas dopduva. Upptäckte att Nova hade 38,7 grader sedan i em och Elsa har kräkts ca 10 ggr sedan kl 16 så jag hoppas att vi andra klarar oss nu. Imorgon blir det en lugn hemmadag.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Åh Ullared vad kul! Vad hittade ni? =) Kram

2013-03-19 @ 14:31:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0