Snabbinlägg

Då har man jobbat första dagen. Körde ut till gullhella där jag skulle vara. När jag kom fram fick jag reda på att jag skulle vara på ett annat sjukhem istället för avdelningen hade flyttats. En från gullhella skulle köra före mig och visa mig vägen, men jag tappade ju bort henne redan vid första vänstersvängen. Fick köra hem till lägenheten och kolla upp kartan och sedan köra igen. Hittade till slut boendet iaf. Det har väl gått hyfsat att jobba, men vi har lite svårt att förstå varandra. Imorgon ska jag jobba kvällstur igen. Körde iaf helt vilse när jag skulle hem, men jag kom fram till slut. Imorgon ska vi till Sandvika och leta upp ett skattekontor.
Har tagit kort på lite fina villor idag när vi var ute och gick på förmiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0