Sedan sist

I söndags tog vi det rätt lugnt. Jag hade ont i halsen, men några promenader orkade jag med. Det är väl typ det vi gör här mest. Är ute och går och kollar på alla snygga hus. Man blir ju inte lite avis.
Igår skulle jag jobbat dagen egentligen, men det var en sjuk så jag fick jobba från 7.30-22.00. 2 duschar, en som var jättedålig, en stor såromläggning och ett dödsfall var lite av det som hände igår, så man var igång i ett. Satt kanske ner 10 min under 2 omgångar så jag hade så ont i benen igår kväll när jag kom hem. Räknade iaf ut att jag tjänade 4300 under hela dagen igår, så det var helt ok. Idag har jag en ledig dag så idag har vi varit i sandvika igen och nu kunde de äntligen ordna mitt skattekort. Tar dock ca 4 veckor innan jag får det. På hemvägen passade vi på att ta Ikea. Blev ett durkslag, en ugnsform och lite godis.

Barnen och jag har förresten varit borta på en runda på HM och KappAhl idag. Handlade lite till Nova och mig. Orkade knappt dra upp vagnen för alla backarna sedan när vi skulle gå hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0