En ledig dag mitt i veckan

Idag har jag varit ledig. Förmiddagen spenderades i lekparken nere i stan och sedan åt vi lite lunch när vi kom hem innan vi styrde kosan mot ikea. Kollade upp lite, som vi ev. ska köpa när vi kommer hem sen. Jag får så många nya idéer bara, så det är inte bra att gå där inne. När vi kom hem somnade Elsa en lång stund och när hon väl vaknade var hon inte pigg. Nu sover hon igen. Känns varm, men hon ville inte att vi skulle ta tempen så får avvakta lite.

Imorgon är det dags att jobba kvällen. Ska vara på ett helt nytt ställe imorgon, så får se hur det går med det. Man blir ju alltid lite extra trött av att vara på nya ställen tycker jag. Jaja, bara 7 arbetspass kvar nu iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0