Inomhusdag

Idag har vi inte gjort mkt. Båda barnen somnade redan vid halv 11 och vaknade vid 12. Det märks att Elsa inte är pigg än för hon brukar aldrig somna så tidigt. Sedan vid 14.30 började Elsa bli slö igen. Hon har legat och kollat på tv. Känner att hon är varm, men hon vill inte att jag ska ta tempen på henne så jag har inte gjort det. Gissar på att hon har runt 39 igen. Nu har hon iaf somnat. Fick inte i henne varken dricka eller mat ikväll. Får väl erbjuda henne en piggelinglass sen när hon vaknar om hon vägrar att dricka då med. Självklart är jag i stort behov av att handla, men jag kommer ju ingenstans. Tur man har en snäll lillebror som ska köra och handla åt mig och sedan stannar han här ett par dagar. Skönt med lite hjälp.

Nova sover nu med så egentligen borde jag kolla på lite badrumsinredning. Vill ha det så enkelt som möjligt. Enkelt och stilrent typ. Hade jag fått plats hade jag valt att ha jacuzzi men den tar upp halva badrummet så det får bli ett vanligt badkar igen tror jag. Funderar även på att byta fönstret med när vi ändå håller på:P


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Kul med nytt badrum! Ni får köpa ett jaccuzi i badkarsstorlek :) skönt att du får hjälp av din lillebror! Kram

2013-01-22 @ 20:59:15
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0