Trött

Usch vad trött man är nu. Hann bara sova en timme igår innan jag vaknade av att Nova spydde ner hela sig och sängen. Kisseskyddet var ju förstås i tvätten så madrassen blev helt dyngsur. Tur vi hade en madrass till som jag kunde ta. Sedan har det sovits oroligt. Tyckte Elsa var varm framåt eftermiddagen och mkt riktigt hade hon 39.4 grader. Hon somnade en stund och när hon vaknade hade hon 38.7 så vi har faktiskt varit hos w och Agnes ikväll och ätit tacos. Man märker ju inte direkt på Elsa att hon har feber om hon inte har över 40. Nu sover barnen och jag känner mig riktigt trött. Har känt mig yr nu ikväll så hoppas att jag får mkt sömn inatt så jag kan sova bort det.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0