Som vanligt igen

Idag är Elsa på dagis igen efter ca 14 dagars sjukfrånvaro. Krille och jag har blivit lite smått förkylda inatt (det var bara lite mer än 1 vecka sedan jag blev bra från min förra förkylning). Så drygt, men hoppas inte att det blir värre.
Nova tog en rejäl sovmorgon till kl 9 idag. Hon somnade vid 22.30 igår och har sovit hela natten. Elsa däremot vaknade en gång och kom över till oss då. Känner mig jättetrött ändåkonstigt nog. Vid 10-tiden ska en komma hit och kolla på vårt badrum och räkna på hur mkt det kostar att helkakla det. Ska bli spännande.
 
Nä, har inte så mkt att skriva om annars. Vi har haft en lugn helg.

Kommentarer
Postat av: Hanna- mamma till Alexander och bebis i magen

Vad trist att ni börjar bli sjuka nu när äntligen Elsa är frisk. Men bra att hon kan busa av sig lite på dagis :)
Spännande med nytt badrum! Är det stort? Kram

2013-02-04 @ 21:09:01
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0