Lite ledighet

Idag har jag varit ledig, så vi började med att åka till kommunarkivet och hämta ritningar på vårt hus. Åkte sedan vidare till elda-butiken och lämnade ritningarna där. Har beställt en pelletskamin så man måste ju ansöka om bygglov först. Men det verkar som vi ska få kaminen till v. 3 iaf så det ser vi fram emot. Sedan var vi en runda på maxi innan vi åkte hem. Har hunnit städa här inne idag och även slagit in de sista julklapparna, så det känns skönt. 
Nu ikväll har jag och barnen bakat saffransbullar med vaniljfyllning. Var rätt så goda faktiskt, så det lär jag baka fler gånger. Imorgon får vi väl fortsätta plocka här inne så vi hinner klart till jul. Jag ska ju jobba hela helgen så sen är jag inte ledig förrän måndag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0