Gäsp

Sitter här och gäspar hela tiden. Nova sov typ ingenting inatt pga sin förkylning. Innan vi somnade igår hann hon kräkas i vår säng 2 ggr. Jag tycker man inte gör annat än tvättar lakan och kläder hela tiden. Elsa hade 38,6 igår kväll men idag verkar hon vara mkt bättre. Bara ögat som är lite äckligt fortfarande. Jag hoppas de är friska till måndag iaf så Elsa kan gå på dagis. Novas 5:e och 6:e tand är på väg upp med ser jag så hon är extra gnällig säkert därför med.

Ja lite sömn hade inte suttit fel, men det verkar som att sova får man göra något annat år. Ska förmodligen sälja handarbeten åt mamma på gullabo marknad så då ska Krille ha barnen själv nästan en hel dag, så det ska bli spännande att se hur det går. Bra träning inför Norge om inte annat. De kommer väl och hälsar på mig på marknaden så jag kan amma Nova en gång iaf. Ska bli skönt att hitta på ngt själv faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Då ses vi kanske på Gullabo.. det är den 4 maj va? :) Kram

2013-04-25 @ 23:40:41
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0