Stan och feber

Igår hade jag planerat att åka till stan sedan länge. Hittade två koftor och en tröja till mig. När vi var på mc Donalds med Elsa upptäckte jag hur varm hon var, så det var bara att bege sig hemåt igen. 39.1 hade stackarn när vi kom hem.
Pappa hade gjort kroppkakor, så jag och bebisen åkte dit medan Elsa och Krille fick vara hemma. Vi var ute och gick 4 km efter maten. Jag hade bara ballerinaskor med mig vilket kanske inte var det bästa att gå i. Kände av ryggen igår sen. Har fått en massa kliande utslag så jag måste ringa AK-mottagningen på måndag. Måste vara waranet som ställer till det. O alla dessa blåmärken som jag har fått nu med. Nä nu är båda barnen vakna hör jag


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Usch fy hade stackarn feber :( Så mkt med! Hoppas hon är piggare idag! Kram

2012-09-09 @ 11:32:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0