På G igen

Idag har Elsa varit på dagis. Jag har varit på vårdcentralen igen och tagit pk prov. Det var faktiskt en hel vecka sedan jag var där sist. Gissar på att värdet är lite högre den här gången, då det blödde en del efter provtagningen. När Elsa kom hem från dagiset gick vi en runda med barnen, så de somnade. När vi kom hem började jag gräva i ett blomland, men fick genast nässelustlag i hela ansiktet, halsen, ryggen armarna och på bålen. Krille sa att det såg ut som jag var misshandlad med alla röda fläckar. Nåja, utslagen slutade klia efter ett tag och vi kunde fortsätta ute. Krille hjälpte mig att gräva upp några buskar och jag började rensa häcken. Kom en väldigt bra bit på vägen. Nu ska vi bara köpa hem lite marksten så vi kan göra ett nytt mindre blomland och lägga sten runtom. Det är farligt att känna sig pigg igen för då kommer alla mina dumma idéer fram igen. Kan inte hjälpa det, men de liksom ploppar upp i hjärnan:P
 
Idag blir minstingen i huset 4 veckor! Just nu ligger hon och sover så gott:)
 



Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Åh vad fin header!! :)
Så läskigt att bli så allergisk! Hur fick du ner utslagen sen? Gick det av sig själv?
Kram

2012-09-13 @ 20:32:00
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0