Jodå vi kom iväg...

Idag vaknade båda barnen tidigt. Krille som har ett hemskt morgonhumör har varit irriterad hela morgonen. Det var inte populärt att bebisen har låtit mycket inatt och ändå har han inte behövt gå upp och ta henne. Tror jag ska flytta upp till övervåningen och sova där med barnen så han inte blir störd på natten, haha. I vilket fall kom vi iväg till sjukhuset. Elsa snubblade på vägen in och fick ett svart knä. Bebisen skriker som mest när vi ska ta kort så det slutar med att jag får hålla henne upprätt. Kunde lika gärna struntat i att ta kort. Vill knappt se hur bilden blev. Kan tilläggas att den lilla var nog hungrig, men jag vågade inte ge henne mat direkt innan eftersom hon alltid kräks mängder då hon äter och säkert en halvtimme efter. Nä, nu är jag helt slut. Ska passa på att vila en stund då Elsa ska sova nu och den lilla ligger tyst i sin vagn.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Hihi, hoppas hans morgonhumör har lagt sig nu ;)
Kul att ni kom iväg, ska bli spännande att se bilden.. ska hålla utkik på ragnarssons hemsida :) Kram

2012-09-10 @ 14:36:23
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Tina (farmor)

Skönt att det blev foto i alla fall. Undra vems morgonhumör han har fått. Det är inte efter mig iallafall. Kram på er

2012-09-11 @ 19:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0