Äntligen

Känner mig som en gnällig tant igen ikväll, men jag trodde jag skulle bli tokig ett tag. Weronica har varit här ikväll. Kl 20 gick vi ut och gick en runda med barnen i hopp om att Elsa skulle somna. Kom hem gjorde i ordning oss och kröp ner i sängen. Den lilla skrek och bajsade ett par gånger så Elsa hade ju ingen ro att ligga i sängen. När jag ammade passade hon på att plocka in hennes rum i vår säng så här låg miljontals leksaker. Nu vid 22.30 somnade båda barnen. Själv är jag lagom trött nu och ska passa på att sova lite nu. Hoppas på en bättre natt än den som var då den lilla var vaken var 5:e min kändes det som. Imorgon är det upp vid 7 som gäller då Elsa ska vara på dagis kl 8. Får gå dit imorgon. Måste ta pk prov efter jag har lämnat Elsa på dagis med. Räcker tiden till ska jag passa på att laga middagen då med så vi bara kan värma den på kvällen. Idag blev det lite körigt när jag skulle göra maten.

Jaja, det är tur att man har en blogg så man kan få gnälla av sig lite. Fick reda på att Krille kanske inte får semester nästa gång han ska åka ut. Det har ju inte gjort kvällen bättre. Hoppas på en bättre dag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Krille

Han har ju inte ens ringt å hört nån. Han skulle göra det imån, vill inte ringa på helgen. Så det löser sig säkert. Hoppas ni sover gott. Puss

2012-09-03 @ 00:53:00
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Oj så länge de var vakna! Ibland är det hopplöst vid läggningarna! Tråkigt att han kanske inte får semester :/ Har de ont om folk där? Kram

2012-09-03 @ 11:10:05
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Tina(farmor)

Ja, man får gnälla av sig. Men visst går dagarna fort när man har fullt upp med barnen. Som tur är blir det bara bättre ju större de blir. Vad fin hon är lilltjejen. Kram till er.

2012-09-03 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0