Underbar lördag, mindre rolig söndag

Hade det jättetrevligt hos syrran igår. Vi åt jättegod exotisk planka, spelade geni, badade badtunna (dock inte jag), som Elsa älskade. Satt och pratade massor så klockan blev närmare 24 innan vi körde hem. Hade en kanonlördag med andra ord. Idag har det ju regnat konstant så vi har fått hålla oss inne. Jag och Elsa har precis tagit oss ett varmt och härligt bad. Har hunnit måla en del, så nu är det inte så mkt kvar.

Snart ska vi äta middag och efteråt ska vi ev. till pappa om han är hemma. Får väl ringa och höra.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Så mysigt med badtunna.. min syrra har med det.. fast jag har inte provat den än! Kram

2012-10-15 @ 16:25:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0