Trötter

Jisses vad trött jag är och ändå är klockan bara 22 typ. Ska lägga mig snart för det blir att gå upp tidigt imorgon då Elsa ska på dagis. Ev. ska Linn komma och hälsa på mig på morgonen. Idag har vi varit på Biltema och jag har inhandlat mig en postlåda. Började måla lite på den, men det var inte det lättaste den då var väldigt hal :P Hann iaf skriva Christians namn, så jag får väl se om jag kan skriva mitt imorgon då. Får se hur snälla barn jag har.. Har precis skickat in en bild till BLT på Elsa,så hon kommer med i tidningen när hon fyller år. Jag är ju mer eller mindre dement nu för tiden, så jag var rädd att jag skulle glömma det. Nä, nu får det bli sängen för min del.. Ska se om jag kan få med mig Krille, så jag kan tigga till mig lite massage :)
 
Återkommer imorgon förhoppningsvis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0