Stress stress stress

Var tar tiden vägen? Tycker det känns riktigt otäckt för timmarna känns som minuter ibland. Inatt har vi dock varit vakna en del hela familjen. Det började vid 2 då Elsa kom över från sin säng. Kl 4 startade hon tv:n och var på dåligt humör. Nova har oxå varit vaken en del. Hon är lite förkyld. När klockan ringde vid 7 idag sov allihopa så jag tyckte det var synd att väcka dem, så de fick sova vidare till 7.45 innan vi steg upp. Elsa har ju dagis från kl 8 egentligen. Nova gallskrek när vi skulle åka och regnet öste ner. När jag hade fått in Nova i bilen och skulle lyfta in Elsa ramlade hon naturligtvis i en vattenpöl så det var bara att ta ut en skrikande Nova och springa in och byta kläder på Elsa. Sedan skyndade vi oss ut igen och Nova gallskrek så hon knappt kunde andas. Fick knäppa upp henne från bilbarnstolen och ta upp henne en stund innan hon lugnade sig. 45 min sena till dagis blev vi ungefär. Därefter körde jag och Nova till vc för att ta pk. Det blödde knappt någonting efter så värdet är säkert för lågt igen. Vill verkligen inte ta fler sprutor. Får se om hon ringer från ak-mottagningen sen. Har fått i mig lite frukost nu precis och nu äter Nova. Har därför tid att blogga. Ska hinna duscha här efter och sedan är det tags att hämta hem Elsa. Imorgon kommer äntligen Krille hem igen. Hoppas det blir lite lugnare då.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Men oj vilken natt och start på morgonen! Kunde ju bli bättre ;) Hur ofta och hur mkt går Elsa på dagis nu när du är mammaledig?
Hoppas du slipper sprutor nu! Kram på dig

2012-10-04 @ 15:40:33
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Weronica

Jättefin bild!

2012-10-04 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0