Börjar bli trött på Fragmin

Förra veckan var ju inte mitt pk bra så jag fick ta 3 Fragminsprutor. Idag blev jag återigen uppringd och pk-värdet var för lågt även den här gången, så nu får jag ta 7 st sprutor istället. Börjar bli en aningen less på det här. Nu har de iaf ökat på warandosen ordentligt, så nu hoppas jag att pk ska ligga bättre nästa vecka. Vill inte ha mer sprutor.
 
Lägger ut några bilder från i förgår då Nova blev 2 mån. Bilderna togs när vi kom hem från Ullared därav pyjamasen (det var sent). Och så är det några bilder från Elsas stora dag igår. Kalas för släkten ska vi ha i helgen.
 

Kommentarer
Postat av: tina (farmor

Villka underbart fina bilder på Elsa o Nova. Jättefint på Christian o Elsa också. Nu längtar man ner så mycket att få träfffa er. Kram

2012-10-19 @ 19:45:20
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Usch jobbigt med de här sprutorna och medicin du får ta :/ Men hoppas att det kommer bli bättre snart!

Så mycket presenter hon fick :) Vad hittade ni för skoj i Ullared? Vi ska dit om en vecka.. på lönedag.. blää.. men var enda dagen vi kunde få barnvakt.. Kram

2012-10-19 @ 22:10:30
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0