-15 kg

Inte konstigt att man känner sig mycket piggare nu jämfört med när man var höggravid. 53,6 kg visade vågen idag och därmed att jag gått ner 15 kg på knappt 2 månader. Är nere i samma vikt igen som jag vägde innan typ. Bara den satans envisa magen som gör allt för att stanna kvar. Har inte kunnat ut och gå idag pga vädret, men 38,7 km har det blivit under veckan. Ikväll blir det exotisk planka och badtunnebad hos syrran. Dock vågar nog inte jag bada. Är lite rädd för att få mjölkstockning nämligen. Tänkte Elsa skulle få testa att bada en liten stund:)

Har hunnit med att handla idag. Det blev en tur på rusta där jag inhandlade mig lite nya färger till postlådan. Sedan handlade vi lite på Willys med. Väntar på att lunchen ska bli klar som Krille håller på att fixa.

Ha en bra helg alla!


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Åh mysig kväll! Och inte illa.. jag hoppas inte jag går upp 20 kg denna graviditet med.. Kram

2012-10-15 @ 16:24:30
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0