Snart Kalmar

Ska snart en runda till Kalmar tänkte vi. Jag är upptagen resten av veckan, så idag är vår enda chans att komma iväg någonstans. Vi kör direkt när vi har hämtat Elsa på dagis. Jag fick 20% på HM hemskickat häromdagen, så tänkte kolla om jag hittar ngt till barnen. Sedan kommer det bli en runda till IKEA med. Ska handla lite förvarngslådor och sedan ska jag ha en ny kudde. Kommer säkerligen att hitta ngt mer att handla:)
 
Idag måste vi skicka in pappret på vad Nova ska heta. Har iaf skrivit under den idag på morgonen och namnen blev: Nova, Alma, Astrid
 
Hoppas ni alla får en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Så fina namn hon får! :)
Vad roligt med Kalmar.. vi var där en sväng ikväll, men jag var egentligen på tok för trött... men men, nu är Alexanders födelsedagspresenter/julklappar helt klara :):) Kram

2012-11-14 @ 21:31:57
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0