Sjukt igen

Elsa fick feber sen på kvällen när vi kom hem från Ikea. Hade nästan 40 grader. Hon har sedan haft feber hela tiden. Idag kl 5 på morgonen tog jag tempen s visade 39.3. Har gjort slut på både Alvedon och Ipren. Ska till Apoteket och fylla på förrådet så snart jag har ätit frukost.
Idag ska jag till jobbet och hälsa på, så jag hoppas att Nova håller sig frisk. Tycker det inte var längesen man jobbade men det är ändå ett halvår sedan.

Tack Hanna för alla kommentarer. <3 Ska svara så fort jag sitter vid en dator. Lättare att svara än från mobilen.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Usch så jobbigt och otäckt när febern blir så hög! Alexander hade med lite nu ikväll.. men den låg strax över 38.. imorgon är han nog feberfri hoppas jag så han kan va på dagis en stund ändå. Kram

2012-11-18 @ 21:43:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0