Blir nog tokig snart

Nova hon fortsätter att hosta och vara allmänt gnällig. Inatt har jag blivit förkyld igen. Inte ens en vecka fick jag vara frisk. Har ont i hela kroppen och fryser, som bara den och ändå hade jag bara 38 grader när jag tog tempen nyss. Krille har precis bakat bullar, så han har ju inte haft tid att ta barnen ngt heller. Hoppas på att jag har 2 trötta barn ikväll som somnar tidigt så man bara kan ligga i sängen och slappa. Tänkte värma lite glögg senare och ev kolla på ngt avsnitt av dr quinn. Är på dvd skiva nummer 6 så en del har jag kollat på iaf.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Åh så drygt med förkylningar!
Man blir ju extra trött av det med. Kram

2012-11-23 @ 22:36:52
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0