Tröttast

Det blev rätt sent i säng igår. Elsa somnade inte förrän 21.30 o sen hade jag lite att fixa därefter. Idag vaknade hon innan 5 så jag känner mig mer eller mindre halvdöd idag. Har nog varit på toaletten minst 2 ggr inatt med under den tiden man fick sova. Elsa har fått fullt med prickar på sina armar så hon har kliat hela morgonen. Hade ändå soldkyddsfaktor 30 på henne igår, men så ser jag att hon har rivit sig med på armarna så kanske har hon varit i ngn buske o fått ngt skit på sig. Såg rivmärkena innan prickarna kan väl tilläggas. Ser fram emot att få sova lite. Förhoppningsvis somnar hon sen vid 12- tiden.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Det är inte vattkoppor hon fått? Eller kanske inte såna prickar? Kram

2012-05-22 @ 22:44:21
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0