Kalasförberedelser och ny vecka

Krille fyller ju snart 30, så vi har hållt på att fixa lokal om dagarna. Till alla er som jag har sagt att vi ska vara på Stubben, så är det nu ändrat. Eftersom halva min släkt inte kan komma klarar vi oss med att vara här hemma. Ska avboka stubbenlokalen idag. Då blir vi inte så många iaf.
Snart dags för mig att jobba kväll och sedan blir det en dagtur imorgon. När jag kommer hem imorgon är Krille ute och jobbar igen, så vi hinner knappt ses ngt nu innan han åker. Jag har ju fått en söndag kväll som jag ska jobba med, men då kan förhoppningsvis mamma passa Elsa.

Idag har vi vecka 28+0. Tog några bilder, men de blev rätt mörka ser jag.





Kommentarer
Postat av: pernilla

vad fina bilder på Dig och Elsa och magen..=)

2012-05-10 @ 15:13:40
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Aaw vilka söta bilder :)

2012-05-10 @ 20:41:59
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Tina (farmor)

Vilka underbart fina bilder på dig o Elsa. Ha det bra Kram

2012-05-11 @ 18:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0