Förkyld

I lördags fick jag mig ett ryck o ville åka till ullared. Gick inte att få tag i ngn stuga då, så på söndagen åkte vi istället. Weronica passade Elsa och tur var nog det. Det var jättemkt folk och trång i Ullared ås hon hade nog inte uppskattat att sitta i vagn hela tiden. Hittade iaf lite smått o gott. På hemvägen blev jag genomförkyld av AC:n, men jag tvingade iväg mig till jobbet igår ändå. Har ju jobbat idag med och det har gått bra. Krille är lite irriterad på mig bara för att jag inte orkar göra ngt hemma när jag kommer hem från jobbet. Jag bytte iaf sängkläderna och sedan kände jag att det räckte. Man är ju inte direkt pigg när man är förkyld. Dessutom underhåller jag Elsa. Nä, nu måste jag springa o snyta mig. Näsan rinner i ett. Skriver mer en annan dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0