Bra dag

Idag har jag varit hos bm igen. Fick aldrig reda på sf-måttet men hjärtljuden var samma som sist, dvs 148 slag/min. Efteråt passade jag på att handla lite på maxi då Elsa ändå var på dagis. Hämtade henne sedan kl 11 o sedan åkte vi hem o åt lite mat innan vi somnade. I eftermiddags var vi på jysk o köpte mörkläggningsrullgardiner. Det är ju så himla ljust när man ska lägga Elsa för persiennerna gör typ ingen nytta. Krille får väl hjälpa mig att sätta upp dem när han kommer hem. Tro det eller ej men Elsa somnade redan vid 20 ikväll. Så himla skönt.
Imorgon ska mamma komma hit efter jobbet o passar Elsa medan jag hjälper Oscar med matten. Han har prov på fredag nämligen. Nä nu ska jag sova lite om jag kan. Det känns som det brinner i mina fötter ikväll.


Kommentarer
Postat av: Linda

Köpte en sån rullgardin på Ikea till sovrummet, kanon. Det blir mörkt trots att den är vit :-)

2012-05-24 @ 10:11:07
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Så söt hon är lilltjejen! Hoppas ni får en härlig dag! Kram

2012-05-24 @ 11:03:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0