Ledig

Fick stanna hemma i fredags med Elsa då hon fortfarande hade feber. Hon har haft över 40 grader både på onsdagen i torsdagen. I helgen var hon hos Linda och sov över där i 2 nätter. Första natten sov jag dåligt, men andra natten gick det bättre. Jag har ju aldrig sovit utan elsa innan. Hela söndagskvällen var Elsa så arg på mig slogs o drog mig i håret. Igår fick hon ju vara på dagis o då var hon fortfarande arg på mig när vi kom hem, men det gick över efter ett tag. Idag är vi lediga i har inget alls inplanterat. Jag har betalat in lite räkningar o så o Elsa börjar bli lite gnällig. Vi väntar på att Krille ska ringa o sen får jag fixa lite lunch. Vi har varit uppe sedan 6.20 o Elsa har endast velat ha välling, så hon är nog hungrig snart. Imorgon är det jobb igen. På fredag kommer Krille hem o då får han hämta Elsa på dagis. Då blir hon nog glad.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Stackarn är hon frisk nu då? Hur tycker hon/ni att det funkar när Krille är hemifrån 2 v? Kram

2012-03-27 @ 12:33:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Lisa, studentliv och politik

Har en liten debatt på bloggen som är speciellt intressant för föräldrar och framförallt blivande föräldrar. Är det rätt att "belöna" familjer som skaffar barn med 10000? Debatt pågår i kommentarsfältet :)

2012-03-27 @ 23:30:28
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Postat av: Tina (Farmor)

Lilla söta tjejen som har blivit stor med egen vilja. Skönt att det går bra för henne på dagis. Hoppas att hon är o får vara frisk nu. Kram på er.

2012-03-29 @ 09:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0