Helt ensam

Elsa är på dagis och Krille åkte precis till jobbet. Gud vad ensamt det blev. Känns väldigt konstigt. Tror nästan att jag aldrig har varit hemma själv. Har ju fått vara själv ngn timme innan då Krille och Elsa har åkt någonstans, så jag har kunnat städa eller något. Nu sitter man här själv o vet inte vad man ska hitta på. Städade gjorde jag igår och duschat har jag precis gjort. 2 hela timmar kvar tills jag ska hämta Elsa. Har hon inte sovit på dagis, så lär det bli det första hon gör när hon kommer hem.
Nästa fredag jobbar jag kvällen, så det blir nog ingen möjlighet för oss att träffa krille då. Elsa ska ju bo hos Linda i helgen. Jag hoppas det kommer gå bra, men det gör det nog.

Ute är gräsmattan mossriven och klar och det är väl för tidigt att börja speka i rabatterna än. Jag får nog helt enkelt bara ta det lugnt. Funderar på om vi ska ta en sväng till mamma ikväll och kolla på lite garn till ett par skor, som jag fick mönster utav Lisbeth igår. Ett par miniconverse. ja vi får väl se vad som händer under dagen. Ska passa på att njuta av min sista helg nu innan allvaret börjar.

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Ja helmysko känsla att bara vara helt själv så! men rätt skönt :) Man behöver det ibland!

Så gulligt med stickade converse! Jag kan inte sticka :P Perfekt att ha om man ska ut på promenix med vagnen elr så :) Eller är det till bebisen i magen kanske ;) Kram

2012-03-16 @ 20:10:54
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0