30/3-12 mao 8 år

Idag är det exakt 8 år sedan Krille och jag blev tillsammans. Vi har inte firat det ngt speciellt, utan vi har ätit lite god middag här hemma bara, men det hade det nog blivit ändå.
Känner mig lite trött efter att ha jobbat 6 av 7 dagar, men nu är jag ju ledig i helgen så jag hoppas att få vila upp mig lite då. På måndag är det full fart igen. Jobbar massa nu när krille är hemma. Har försökt att lägga mitt schema så jag  jobbar mkt när Krille är hemma och så jobbar jag lite mindre när vi är hemma själva. Allt för att Elsa ska slippa vara på dagis så mkt.

Dagarna rinner på och jag är redan vecka 22+1 idag. Shit var tar tiden vägen? Bjuder på en bild från idag och jag är lika tjusig i håret som vanligt. Man kan ju undra om det bara finns en bulle i den ugnen?


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Oj shit har du redan så stor mage :) Hänger ju inte med ;) Ha en trevlig helg! Kram

2012-03-30 @ 20:45:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Tina (farmor)

Grattis på eran 8 årsdag, Det kanske är tvillingar en gömmer sig bakom den andra eller så kan det vara en kille denna gången. Ha det bra o sköt om er Kram till er alla

2012-03-31 @ 10:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0