Nöjd

Idag hade vi mkt inplanerat, men då det visade sig bli fint väder idag fick jag strunta i att uträtta mina ärenden ändå.
vi har varit hemma och hållt på i trädgården. Vindskydden har åkt bort och vi har köpt nytt material för att kunna bygga nya. Dock måste våra stubbar bort först. Den ena har hemska rötter, så den går knappast att få upp för hand. Vi la nog ner över 10 h på den busken vi tog ner förra året, som var likadan. Jag hittade faktiskt en grävmaskinist här i Jämjö, som lovade att komma hit nästa vecka och gräva upp våra stubbar. 4 st ska iaf bort, men sen kom jag på att vi har 3 st till som han gärna får ta. Kan vara värt att betala lite extra, för man kan slita ihjäl sog på dessa stubbar.
Elsa har hunnit bada både på förmiddagen och eftermiddagen i poolen. Hundarna stormtrivs också i det här vädret.
 
Imorgon får det bli att uträtta mina ärenden istället. Det är ju lättare att göra tråkiga saker om vädret är dåligt. Får se hur det blir imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0