Kalmarutflykt

Idag blev det en utflykt till Kalmar med Jennie och Weronica. Vi tog Ikea först. Köpte en bräda till Elsas säng så hon inte ska trilla ner (har ju haft massor med kuddar under sängen innan), ett gosedjur till plutten i magen och lite klädnypor. Ja det blev inte så mkt på Ikea. Därefter gick vi i modehuset och Elsa hade myror i brallan o sprang omkring överallt för i vagnen vägrade hon sitta. Lovade mig själv att det här var sista gången jag åkte på ngn utflykt med Elsa innan förlossningen. Jag orkar helt enkelt inte springa efter henne. Hittade iaf lite kläder till Elsa. Vi avslutade med en fika innan vi körde hem. Ett stopp hos pappa blev det på hemvägen med. Har slagit mitt rekord förresten. Elsa kom ju i vecka 36+5 och idag är jag i vecka 36+6. Ja den får gärna stanna tills Krille kommer hem, annars har jag ju ingen som kan ta kort på den direkt. Slänger ut en bild från när vi var på dragsö för ett par dagar sedan o spelade minigolf. Bilden togs i lekparken bredvid.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Usch ja man vet hur jobbigt och tungt det var i slutet.. och då hade man inget bustroll att springa och jaga :)
Elsa hade bråttom ut :) Undra när denna lilla krabaten vill kika ut! :) Lycka till när det är dags! Kram

2012-07-12 @ 15:36:29
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Tina (farmor)

Vad mysigt det ser ut o härligt det låter när ni är iväg. Man längtar ner riktigt mycket. Hoppas det blir snart. Ni får åka och hämta sängen hos Bengt till Elsa där är ju en bräda på den. Kram

2012-07-12 @ 18:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0