Från datorn

Inte varje dag man har tid att sitta vid datorn, men här kommer faktiskt ett inlägg från den. Vi har lyckats att fördriva dagarna och nu är det bara en natt kvar innan Krille kommer hem till oss. Jag har som vanligt mkt inplanerat imorgon (om vädret tillåter). Klippa gräset, tvätta bilen in- och utvändigt, dra upp lite rötter och börja fixa till i gräsmattan. Av det ska jag väl kunna ta bilen invändigt och sen dra upp lite rötter. Gräsklippningen och tvätta bilen låter jag krille göra.
Batteriet i kameran är slut och jag hittar inte laddaren, så därför blir det inga bilder idag:(
 
Weronica har varit här borta ikväll, så vi har spelat lite kort. Elsa kom i säng ganska så sent, men så somnade hon snabbt med:) Hoppas att hon ska sova bra hela natten. Inatt vaknade hon kl 4 o sedan satt hon i sängen och pratade om vovvarna, Agnes och om pappa. 
 
Snart helg och då är det grisfest för vår del i Krogsmåla. Ska bli gott!

Kommentarer
Postat av: Tina (farmor)

Full fart på er hör jag. Skönt nu när Krille kommer hem. Jag har tittat på resa ner den 3 dec till 17 dec. Så ni har lite koll på när jag kommer ang. dopet. Jag ringer en dag i helgen. Kram till er alla.

2012-07-20 @ 13:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0