En lättnad

Var hos bm idag och tro det eller ej, men idag hade den fixerat sig. Kändes som en lättnad då jag var beredd på vändningsförsök ett tag. Hjärtljuden var 148 slag/ min och sf-måttet 34 cm. Tror ändå att jag kommer att få gå tiden ut den här gången. Imorgon åker Krille ut o jobbar igen. Nästa gång han kommer hem har han semester i 6 veckor. Tänkte jag skulle packa bb-väskan i tid den här gången, så jag får väl fixa packningen i veckan. Spjälsängen ska ju med bäddas så småningom, men jag har ju 1 mån på mig :)
 
Idag har vi haft trevligt besök av Jennie, Arvid och Hjalmar. Weronica kom bort och bjöd på brownies som hon hade bakat. Även Agnes kom bort och visade upp sin nya kanin. Tyvärr kan hon inte behålla den, så är det ngn som är intresserad av en kaninunge så säg till. Agnes och Weronica kom hit bort ikväll igen, så vi har grillat. Sedan avslutades kvällen hemma hos dem med en fika återigen :)
 
Idag vecka 36+ 0

Kommentarer
Postat av: Marita

En liten pojke den här gången, tycker jag :)

2012-07-05 @ 22:13:09
Postat av: Marita

En liten pojke den här gången, tycker jag :)

2012-07-05 @ 22:13:37
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Oj oj vilken mage =) Mys.. tror också på en pojke =) Kram

2012-07-11 @ 20:38:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0