2 dagar kvar

Idag är det endast 2 dagar kvar till bf. Många går och väntar och kollar på webbisar. Många telefonsamtal är det nu med. Så du är fortfarande hemma får man höra dagligen. Tror att jag själv är lugnast. Jag har knappt fattat att jag ska föda inom 2-3 veckor. Jag planerar dagarna för fullt och har inte ens en tanke på att föda barn just nu. Har faktiskt inte ens packat väskan helt än o spjälsängen är fortfarande inte på plats. Är det fult väder imorgon kanske det blir en tur till Leklandet i Kalmar. Det är ju nu man ska passa på att ut o åka o hitta på lite med Elsa. Nä nu ska jag snart sova lite. Är trött ikväll efter att ha varit iväg hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Oj då kanske du får känna på hur det är att gå över denna gången ;) Fast inte lika drygt än med första barnet :) Nu är man oftast sysselsatt :) Lycka till när det är dags! Du kanske får samtidigt som min storasyster.. hon är beräknad till den 3e tror jag =) Kram

2012-07-31 @ 21:58:44
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0