Ojdå

Har visst inte varit här inne på 6 dagar. Tiden går så fort när krille är hemma. Vi har varit på IKEA, gjort kroppkakor, lekt en massa med Elsa m.m. Igår kväll somnade jag redan vid 21, men vaknade vid 23 igen och då var jag pigg som en lärka. Lyckades iaf somna om vid 2 och idag har vi sovit ända till 9.30 med undantag för en vällingpaus vid halv 6.30. Det var nog välbehövlig sömn. Man blir trött av att göra Kroppkakor, haha.
Elsa sitter och leker med sina saker nu. Jag funderar på om vi ska gå ut en runda sen när jag har bloggat klart. Kan vara skönt att komma ut lite. Hundarna blir nog glada med.
Har lite funderingar på om jag ska köra en runda till amiralen och gå på Lindex och Kapp Ahl för att se om jag hittar lite nya kläder till Elsa. Hon fick ju presentkort i julklapp av sin farfar.

Här kommer lite bilder med:







Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för spray ni har i kroppkakorna?

2012-01-17 @ 15:15:47
Postat av: Tina (Farmor)

Ser gott ut med kroppkakor hoppas att man får smaka nästa gång man kommer ner Ha det bra Kram

2012-01-18 @ 12:19:36
Postat av: Krille

Sprayet är hela grejen! :D Super-10 :D

2012-01-18 @ 23:46:14
Postat av: Krille

Morsan... när du kommer ner tror jag nog att kroppkakorna är väl bra gamla... men visst ska vi spara några... haha ;)

2012-01-18 @ 23:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0