Hockeytime

Då var det återigen dags för hockey. Tänkte att Elsa skulle få följa med idag. Har lite dåligt samvete då jag har haft barnvakt 3 ggr på 9 dagar.. Bara några timmar, men ändå.. Har ju varit på hockey 2 ggr och igår kväll var Weronica, Jennie och jag ute och åt planka på Fox. Det var jättegott och trevligt. Kommer inte att stanna alla 3 perioder på hockeyn, men jag hoppas att vi ska kunna vara där i 2 iaf. Idag har vi varit en runda hos pappa på förmiddagen. Fick mat där med:) Elsa somnade i bilden hem och när vi var hemma lade jag över henne  vagnen och där sover hon fortfarande. För min del får gon gärna sova en halvtimme till. Tänkte hon bara skulle hinna äta lite innan vi kör sen,

Nu har Elsa sovit 4 nätter i rad utan att dricka välling mitt i natten. Inatt vaknade hon dock, men lyckades somna om igen. Tycker det har blivit bättre sedan hon fick sova i vår säng. Vi försökte ett tag ígen med att hon skulle sova i eget rum, men det gick inte så bra. Nu sover vi under samma täcke och trots en stor dubbelsäng vaknar jag alltid av att jag håller på att ramla ner.

Hoppas ni alla får en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0