O dagen avslutades med Melodifestivalen....

Idag åkte jag och Elsa en runda till pappa när vi hade vaknat. Vi stannade där till efter lunch, så vi fick mat där med. Väl hemma somnade Elsa och jag råkade med slumra till en stund. Jennie ringde sedan när vi precis hade vaknat och frågade om vi ville äta smörgåstårta ikväll till Melodifestivalen. Ett sådant erbjudande tackar man ju inte nej till. Vi bestämde att vi skulle vara här eftersom jag är så allergisk när jag är hos henne. Weronica, Agnes, Pappa, Erik, Lisbeth och Jennie kom sedan till oss vid kl 18 och vi åt en jättegod smörgåstårta med räkor och kräftstjärtar på. Sedan kollade vi på melodofestivalen. Enligt mig klart den bästa deltävlingen idag. Tyckte Danny var bäst, men så gick han ju direkt till finalen med.
Hann med en snnabbstädning här innan idag med, så nu får det vara på ett par dagar. Övervåningen får klara sig en vecka iaf.. Det är ju mest nere som vi är. Har fått ont i huvudet ikväll med, som inte vill ge med sig trots 4 Alvedon.. Inte allihop samtidigt så.. Några timmars mellanrum. Ska nog sova snart och då hoppas jag på att sova bort huvudvärken.



6 dagar kvar till Krille kommer hem. Längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Håller med om att Danny var bäst, även om han inte sjöng lika klrt/fint som han brukar.. lät lite falskt ibland. Men mycket bra nummer. Han gör nog det bättre nästa gång :)



Alexander brukar äta sista måltiden vid 18 tiden. Och så har han en timme och leka eller så. Kanske tömma magen :) Vi lägger alltid honom vid 19. Tar på han pyjamas, borstar tänder och så får han nappen. Sen lägger vi honom i spjällsängen, säger godnatt och så går vi ner. Ibland somnar han med en gång, men oftast får vi gå upp nån gång till och ge han nappen om han kastat den och säga god natt igen.

Sen när Dennis och jag lägger oss har vi med en flaska välling upp som han får. Ibland får vi byta blöjan innan han får den. Sen lägger vi oss och han somnar om fort.

Sen brukar han vakna ca kl.07.30.. men absolut tidigast 07.. händer sällan.

Sen om han är hemma brukar han sova (ibland bara vila lite) igen kl.10 och sen ibland även på eftermiddagen. Är han på dagis sover han oftast en gång.



Oj blev långt det här. Kram

2012-02-28 @ 09:44:12
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0