Dagen

Idag har vi tagit det lugnt igen. Det mest ansträngande var att åka o handla idag. Fick för mig att jag inte skulle ta vagn, för jag skulle inte ha så många saker. Elsa gillar säkert att dra en sådan korg på hjul tänkte jag.. Hmm, det första hon gjorde var att riva ner en massa tomater i affären och jag fick springa och jaga henne hela tiden. Var helt färdig efter den handlingen kan jag säga. I fortsättningen är det vagn som gäller. korgen struntade honn i helt och hållet. Mamma, Percy och Oscar har varit här en stund ikväll. oscar stannade kvar så imorgon är det tänkt att vi ska åka till leklandet. Elsa gillar att leka med Oscar så det blir kanon. På fredag kommer ju Krille hem till oss ett par timmar, så det har vi att se fram emot.

5 mars börjar inskolningen på dagis och den 19 mars börjar jag jobba. Ska ha semester och vara föräldrarledig, så jag blir ledig HELA sommaren. Pratade med chefen idag. Det gillas skarpt:)
Nu ska jag slöa lite till här framför datorn innan jag ska lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0