Snö och 1:a advent

Då var det 1:a advent idag då. Snön har ju kommit lagom. Vi gav oss iväg till gymnastiken idag, men det tog lång tid att köra till nättraby. När vi väl kom fram var vi 10 min sena och sedan var det inte plogat i den stora uppförsbacken till gymnastiksalen och jag hade bara vanliga skor på mig. Gick 10 m sedan övertalade jag Elsa att inte gå på gymnastiken. Vi hade ju blivit över en kvart sena minst och sedan ville jag inte ha blöta fötter. Jaja nu leker hon med Oscar här hemma, så det går nog ingen nöd på henne. Det blir nog att hålla sig inne idag skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Usch ja inte lätt i snöväder! Men alltid mysigt med första snön tycker jag :) Hoppas ni fick en bra dag iaf =) Kram

2012-12-02 @ 22:08:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0