Dop och maginfluensa

Dopet gick jättebra i söndags. Tog inga bilder själv, men Erica tog åt mig så jag skulle få dem nästa helg. Nova var så glad hela tiden och smilade upp sig när prästen tog henne. Elsa hade lite svårt att stå stilla där framme, men det gick det med. Lycklig var hon när hon fick hälla upp vattnet.

Natten till idag har jag åkt på maginfluensa. Känner mig som en disktrasa i kroppen då jag har kräkts och skitit (ursäkta språket) sedan kl 4 inatt. Börjar känna mig lite piggare nu, men magen är fortfarande orolig. Bara mitt pk värde inte blir jättehögt nu. Fortsätter det hela dagen får jag nog ringa och be om en extra provtagning. Skulle ju vänta 3 veckor den här gången annars.
Hoppas på att jag ska känna mig piggare imorgon iaf


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Skönt att dopet blev lyckat och alltid skönt när det är över :)
Men din stackare.. fy vad jobbigt med maginfluensa :( Massa krya på kramar

2012-12-12 @ 20:42:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0