3:e advent och 4 mån

Vilken lyx jag har haft inatt. Barnen har sovit i sina sängar hela natten. Vilket utrymme jag har fått. Har sovit som en prinsessa hela natten. Fler sådana nätter tack!
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Kanske kan hälsa på pappa en runda om han är hemma. Vågar fortfarande inte ha Elsa med mig, men Nova och jag kan ju åka ensamma annars.

Vi funderar lite på att åka utomlands i sept -13 eller jan, feb -14. Vet att det är lång tid kvar, men det gäller ju att planera. Så antingen blir det nog Turkiet eller så blir det Kanarieöarna. Är det ngn som är sugen att hänga på är det bara att säga till. Roligare att vara fler ju. Idag blir vår lilla Nova hela 4 mån. Vad stor hon börjar bli. Hon är stor vad det gäller till storlek också. Testade stl 68 i body häromdagen och den satt ju jättebra. Känns skönt att veta att jag förmodligen ska vara hemma till nästa jan innan jag börjar jobba.


Kommentarer
Postat av: Karin

Ååå, vad hon är lik dig Carro. Har hon kommit på att hoppa runt?

2012-12-16 @ 10:13:55
Postat av: Karin

Ååå, vad hon är lik dig Carro. Har hon kommit på att hoppa runt?

2012-12-16 @ 10:13:55
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Sötnos! Skönt att komma hemifrån lite och underbart att få sova så gott en hel natt! :) Här har vi inte sovit alls mkt i natt.. Alexander åkte nämligen på kräksjuka här. Så nu är det vår tur :P usch!
Vad härligt med solsemester! :) Jag är så flygrädd.. så jag kommer nog mest hålla mig på hemmaplan hihi.. Kram

2012-12-16 @ 11:28:56
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0