Och det fortsätter

Har nu så ont så fick söka till vårdcentralen idag. Lite temp, förhöjd sänka, blod- och urinprover tagna. Fick dock köra hem i ilfart då Krille skrev till mig 20 ggr att jag måste köra hem för den lilla håller på att skrika sig till döds. Fick egentligen inte köra hem innan klartecken från doktorn, men fick säga till en sköterska att doktorn fick ringa om det var ngt. Fick återbesök till doktorn imorgon annars och skulle det bli värre innan fick jag söka akut. Fick dock veta av sköterskan innan jag stack att urinstickan inte såg helt ok ut, så får väl se om jag blir uppringd eller inte. Annars får jag gå på högdos Alvedon nu ett tag och vänta på att det ska bli bättre. Ja, så så mkt gjort blir det inte. Kan ju inte ens gå ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Aj aj... kan det vara njurbäckeninflammation? Har själv haft det två ggr :/ Kram och krya på dig

2012-08-22 @ 21:51:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0