Ny vecka

Då får vi se om det blir ngn bebis den här veckan. Man vet ju aldrig.

Det gick jättebra på dagis idag. Elsa var där i 3 h. När hon kom hem åt hon lite pannkakor och därefter somnade hon, så hon sov redan vid 11.45 idag. Ja, det är tröttsamt att vara på dagis. Pappa kom sedan hit och hjälpte oss att kapa några stenar. Nu ligger vi i sängen, kollar på saltkråkan och dricker välling. Jag hoppas att Elsa ska somna tidigt. Är så himla sugen på att äta ngt gott när hon har somnat. Imorgon ska jag ju klippa mig redan kl 9. Fick tid hos Jonna:) Krille och Elsa skulle köra mig och sedan skulle de uträtta lite ärenden under tiden. Återkommer mer imorgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0