Första riktiga dagen

Idag känns det som första riktiga dagen , som man har gjort ngt vettigt efter förlossningen. Krille och jag har städat hela huset. Bara det kändes bra. Ikväll har Krille stått och lagat mat, så jag bara ska kunna värma imorgon. Jag har badat båda barnen och idag skrek inte den lilla iaf. Hon verkade tycka om det. 
Jag har varit och tagit pk prov idag och nu var jag uppe på 2.0, så jag behöver inte ta Fragminsprutor mer. Vi får se vad värdet är på måndag. Ev. kan jag behöva ta ngn spruta då. Känns skönt att slippa ta fler den här veckan iaf.
 
Är så trött nu, så jag får väl gå och lägga mig. Nu är det andra bullar som gäller i en vecka när krille jobbar. Hoppas att jag ska överleva iaf ;)
 
Idag blir den lilla 2 veckor förresten! Behöver jag säga att tiden har gått fort?

 
 

Kommentarer
Postat av: Tina (farmor)

Så söta o fina de är. Krama dem från mig.

2012-08-30 @ 23:29:26
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Vad härligt med nystädat hus! Inte lätt att hinna med när man har småbarn och så liten bebis med!
Men skönt att det blev gjort nu innan Krille åker med! Du kommer fixa det kanon ändå. Ska Elsa gå på dagis nåt? Kram på dig

2012-08-31 @ 11:38:31
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0