En bra natt

Ammade sista gången vid 22 igår och sedan bad jag Krille ta den lilla så jag kunde få gå och sova. Somnade väldigt fort och vaknade inte förrän 3. Den lilla låg fortfarande och sov och vaknade inte förrän kl 4 och ville ha mat. Vi somnade sedan om på nytt och sov fram till 7 någonting. Så gott har jag inte sovit på flera månader. Det konstigaste är att jag känner mig sjukt trött igen.

Övriga familjen är iväg och handlar. Jag tycker det är skönt att bara vara hemma. Slippa krångla med att amma i en varm bil eller liknande. Har tyvärr inga kort idag. Försökte ta kort på elsa innan men hon gömmer sig så fort man säger att man ska ta kort.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Vad skönt att du fick sova så länge! Hur länge blir Krille hemma nu? Kram

2012-08-26 @ 13:35:55
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0