Veckan som varit på det blå

Hej
Tänkte göra ett kortare inlägg. Är just nu ute på sjön. Laddat ner appen så nu kan man uppdatera lite i brist på annat.

Veckan som varit har varit lugn. Endel dimma. Förra helgen hade vi arvingarna här ombord. Jag, Jimmy å Jenny gick å lyssnade en stund på dom. Missade dock elouise. Jag började jobba innan. Så man träffade p dom ett par gånger under natten, trevliga killar. Dock väldigt mycket mindre än man trott. Casper va typ 174cm kanske. Max!

Nu på fredag efter övingen vid 14 så man träffa Carro å Elsa en stund. Blir å äta Max sedan blir det båten å sova, så man orkar med natten.

Lördag är det studentkryssning. 1000 studenter mellan 18-20 så då blir det nog å göra. Mer om det en annan dag.

Snart dags att gå upp på bryggan igen.

Ha det så länge, nu har jag iaf skrivit någonting. Se om jag lyckas bifoga en bild till inlägget med ;)

Efter mycket bråk ned uppladdning Skiter jag i bilder...började med två, sedan tog jag bort en nu är den med borta, skitinternet!


Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att du skriver lite med. Det var längesen

2012-04-19 @ 08:56:57
Postat av: Krille

Roligare att blogga från mobilen, synd att man inte fick upp bilderna

2012-04-19 @ 10:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0