Tiden går

Har inte haft tid att skriva på länge då jag har jobbat så mycket. Jobbar idag o imorgon o sedan tar jag o Elsa helg. Krille åker ju ut o jobbar imorgon. Igår efter jobbet fick jag ett ryck i körde till Kalmar. Vi åt på Ikea o sedan sprang jag in i modehuset o köpte lite kläder till Elsa. Hade lite bråttom då de stängde snart.
Krille och Elsa var på BVC igår när jag jobbade. Det blev en spruta och sedan vägning o mätning. Vår lilla tjej väger numera 9095 g och är 79,5 cm. 1 kg mer o 8 cm längre på ett halvår. Har ju inte varit där sedan oktober.

Nä nu måste jag duscha o göra mig i ordning innan jobbet.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Kul med shopping :) Kalmar är mysigt att shoppa i :)

Kul med bvc! Vi har inte fått nån tid än.. Hoppas hon inte blir dålig av prutan! Kram

2012-04-12 @ 11:20:24
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0