Fre 13 april

Som så många andra måste jag med nämna att det är fre 13: e idag. Var på jobbet vid 7 o skulle jobba min sista dag för den här veckan. Helt plötsligt när jag är inne hos en par blir jag väldigt trött o känner att benen knappt bär mig. Några sekunder senare började hela rummet att snurra så jag fick sätta mig på en stol lite snabbt. Tur man har snälla kollegor som tog hand om mig. Stannade en halvtimme på jobbet till innan jag körde hem. Kände mig inte riktigt ok. Nu har jag sovit i 2 h så jag hoppas att det har gjort susen. Tur att Elsa är på dagis. Ska hämta henne om en stund tänkte jag. Ska passa på att vila mig nu i helgen. Har ju trots allt jobbat 7 av 8 dagar o så sover man ju inte så bra om nätterna heller.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du måste ta det lugnt!! <3

2012-04-13 @ 16:08:01
Postat av: Tina (farmor)

Du ska vara rädd om dig och försök vila när Elsa är på dagis eller sover. Kram på er.

2012-04-14 @ 11:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0