Overallen är äntligen beställd

Har tänkt i flera dagar att jag måste beställa en overall till Elsa snart. Höll på att beställa en häromdagen, men så kom ngt i vägen o så blev det aldrig av. Idag såg jag på fb att man fick 100 kr rabatt när man beställde från babyshop, när man köpte för över 500:-, så jag gick in och beställde en rosa Hummeloverall. Hoppas den passar nu bara. Tror den är både varm, vind- och regntät.
Ikväll har jag och syrran (tillsammans med Elsa och Lisen förstås) varit ute och gått/spungit 6.1 km. Känns skönt nu efteråt. Det är väl själva f*n om den här stora magen aldrig ska försvinna. Men man får väl aldrig tillbaka sin gamla kropp igen när man har fött barn antar jag... Sedan jag slutade amma har jag lagt på mig några kilo. Höll på att dö när vågen visade 55 kg häromdagen.O jag som var nere på nästan 50 kg strax innan sommaren. De 5 kilona har satt sig fint runt magen. Men man får se det positivt. Det är extra lätt att bära Elsa. Magen bildar liksom en hylla, som man kan sätta henne på:P

Ni som känner mig väl vet ju att jag aldrig i hela världen skulle få för mig att sticka, brodera eller ngt liknande. Tror det eller ej, men jag har faktiskt börjat sticka en halsduk till Elsa. Kan ta ett kort på den nu vet ja.

Bildbevis: Ca 1 meter lång än så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0