Leklandet

Idag har vi varit på leklandet igen. Den här gången tillsammans med Marlene och Elsas kompis Oscar. De lekte bland bollarna och kröp ikapp där inne. Bilarna var också populära (iaf för oss mammor, men jag tror nog allt att de njöt av åkturen med). Jag är grymt trött redan och ändå råkade jag somna en halvtimme vid 17 när Elsa somnade med. Imorgon kommer äntligen Krille hem efter 14 dagar på sjön. Nu blir han hemma i över 3 mån. Känns konstigt. Vi som inte är vana att vara hemma så mkt ihop kommer väl gå varandra på nerverna sen, hehe..

Jag väntar ett litet tag till med att lösenordsskydda bloggen, men jag lovar att ge ut lösenord till de som har hört av sig sen.

Här är en bild på sötnosarna idag:


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så roligt att mannen kommer hem nu! Kul det låter med Leklandet.. men där finns inte så mkt för våra små där eller? Kram

2011-09-16 @ 10:23:23
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Marlene

Ja visst är våra kids söta ihop!!

Skönt att krille ska vara hemma och du ska ju jobba lite, så det kommer bli toppen!



Leklandet får det bli snart igen!!



2011-09-16 @ 19:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0